Legyen Ön az első! – Keresőoptimalizálás profiktól

A keresőoptimalizálás definiálása és számtalan előnyének bemutatása előtt gondoljuk át, hogyan gyűjtünk manapság információt!

Mielőtt megvennénk valamit, legtöbben a következő utat járjuk végig:

  1. Beírjuk az általunk keresett terméket vagy szolgáltatást a keresőbe
  2. Rákattintunk az első találatra
  3. Ha az valamiért nem tetszett, rákattintunk a másodikra, akár a harmadikra is
  4. Amennyiben rendkívül elszántak vagyunk, a találati lista teljes első oldalát végigböngésszük
  5. Az így megszerzett információk birtokában választunk a kínálatból

Ez alapján könnyen belátható, hogy ha cégünk nem jelenik meg a találati lista élén, elvesztettük a versenyt jobban felkészült vetélytársainkkal szemben. A fogyasztó ugyanis nem tesz külön erőfeszítéseket azért, hogy minket megtaláljon!

Hogy segíthet a keresőoptimalizálás?

A találati lista alapvetően két részből áll:

  • Szponzorált hirdetések
  • Természetes lista

A szponzorált hirdetések a lista jobb oldalán helyezkednek el, vagy a találati lista felett, vagy napjainkban a mobil eszközöknek köszönhetően már alul is találhatunk hirdetéseket. Tehát a cél a bal oldali lista éle! Ide pedig keresőoptimalizálással kerülhetünk, ami a megfelelő kulcsszavak kiválasztásával és alkalmazásával segít bennünket az előkelő helyezés elérésében.

Tehát a keresőoptimalizálás jó döntés, mert

  • Növeli cége ismertségét, hiszen sokkal többen találnak majd Önre
  • A potenciális ügyfelek számának növekedése egyéb gazdasági mutatóknál is észlelhető lesz. Így például növelheti a bevételt is

FONTOS, hogy a keresőoptimalizálás csak professzionális segítséggel éri el célját!

A találati listák relevanciáját ugyanis időről időre változó algoritmusok biztosítják. Az ezekhez való alkalmazkodás, a megfelelő kulcsszavak kiválasztása komoly szakmai felkészültséget kínál. Ha a munkát hozzá nem értőkre bízzuk, könnyen azt tapasztalhatjuk, hogy fizettünk ugyan, de nem mozdultunk előre a természetes listán.

Ne fizessen hatalmas összegeket, ha jóval alacsonyabb áron komolyabb eredményeket érhet el!

Nem bánja meg, ha minket választ, hisz

  • Magasan képzett, komoly szakmai tapasztalattal bíró kollégákkal dolgozunk
  • Precíz, pontos munkát kínálunk alacsony áron
  • Garantáljuk, hogy cége az eddigieknél jobb helyezést ér majd el a találati listákon
  • Cége ismertsége biztosan növekedni fog

További kérdések esetén hívjon minket bátran! Kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.

Miért jó a keresőoptimalizálás?

Működő cégének elkészítette a weboldalát, ahol ismertetheti vállalkozását, szolgáltatásait, referenciáit, árajánlatait. Azt reméli, hogy az internet adta lehetőségek hatására még több vásárlót, ügyfelet bevonzhat és növelheti bevételét? Szeretne újabb érdeklődőket szerezni cége szolgáltatásaihoz, de nem tudja, hogyan hirdesse magát az interneten?

Számos lehetőség van fizetett hirdetéseket feladni az internetes keresőoldalakon, de ezekre az emberek többsége nem kattint rá, így általában elvesztegetett kiadást jelent vállalkozásának. A legnagyobb keresőportál a Google, melyet gyakorlatilag a világon mindenki ismer és használ szolgáltatások, cégek felkutatásához. A Google listájára felkerülhetünk, ám nem mindegy, hogy hányadik találatként. Ilyenkor érdemes kihasználni a keresőoptimalizálás lehetőségét, amely a megfelelő kulcsszavak alkalmazásával segít, hogy cégünk a találatok elején, lehetőleg az első oldalon jelenhessen meg.

Ha Ön is szeretné, hogy vállalkozását többen megismerjék, és újabb vevőket vonzhasson be weboldala segítségével, vegye igénybe keresőoptimalizálási szolgáltatásainkat! Forduljon hozzánk kérdéseivel!

 

 

 Mikor lesz igazán sikeres a keresőoptimalizálás?

A keresőoptimalizálás, vagy más néven SEO (Search Engine Optimization) ma már nélkülözhetetlen egy weboldal látogatottságának növeléséhez. Ahhoz, hogy a honlapunk a keresési lista tetején foglaljon helyet, a sikeres SEO is elengedhetetlen.

Minél pontosabban van beállítva a SEO, annál hamarabb és gyorsabban lehet rátalálni egy weboldalra. Mi kell ezen kívül a sikeres keresőoptimalizáláshoz?

A keresőoptimalizálás alapja a minőségi szöveges tartalom, ami releváns és érdekes információkat tartalmaz a felhasználók számára, ugyanakkor egyedi és nem egyszer az átlagosnál hosszabb terjedelemmel bír, de minimum 1000 karaktert tesz ki. Az igényes írásokat hasznosnak értékelik az olvasók és a keresőrobotok egyaránt, ezért a tartalmakra érdemes időt szánni, mert nagyobb rá az esély, hogy a találati lista tetején landol majd a weboldal.

Természetesen a keresőoptimalizálás manapság önmagában már kevés a tartós sikerhez, a fogyasztói szokások változása a közösségi oldalak, így például a Facebook erejének növekedését eredményezte.

Ha biztosra szeretne menni, vegye igénybe teljes körű keresőoptimalizálási szolgáltatásunkat!

 

 

Növelje vállalkozása sikereit keresőoptimalizálással!

 keresőoptimalizálásEgy vállalkozást létrehozni és sikeresen igazgatni nem egyszerű! A vállalkozás típusától függően különböző nehézségekkel kell szembe néznünk, mint a rivalizáció, az ügyfélkör kialakítása és megtartása, az innovációk biztosítása és a stabil háttér megalkotása. Napjaink legnagyobb kiaknázatlan platformja az internet, azon belül is a keresőoptimalizálás!

A keresőoptimalizálás sikerességének mibenlétét akkor érthetjük meg igazán, ha már biztosan mozgunk a világhálón. Először is fontos tisztában lenni az internet működésével. Az alapot ugyanis nem a külcsín adja. Egy-egy felület kódok és adatok sokaságából épül fel, melyek tökéletes harmóniában képzik a design-t és a tartalmat, amit egy laikus lát.

Ebben rejlik a keresőoptimalizálás ereje. Úgy teszi az Ön vállalkozását elérhetővé mások számára, hogy a folyamat magától értetődőnek tűnik, miközben komoly erőfeszítés áll mögötte részünkről! Nevezhető egyfajta indirekt marketingnek, melynek lényege, hogy az ügyfél ne érezze a nyomást, hanem saját akaratából találhasson rá az Ön vállalkozására! Bízza ránk a keresőoptimalizálást, és garantáltan nem fog csalódni!

 

 

Hogyan legyen toplistás a Google listáján?

Hogyan legyen toplistás a Google listáján?Elsőnek lenni annyit jelent, hogy valamiben a legjobbak, legkeresettebbek, a legkiemelkedőbbek vagyunk. Elsőnek lenni sikerrel, népszerűséggel, profittal jár. Ezt jelenti az is, ha egy vállalkozás a Google listájának csúcsait ostromolja. De hogyan lehet tartósan a lista tetején maradni?

Egyrészt fontos szerep jut a keresőoptimalizálás során a kulcsszavaknak, másrészt a domain nevet is érdemes alaposan átgondolni. Abban az esetben kerülünk tartósan előkelő helyre a listán, ha a választott domain név éveken keresztül ugyanaz, tehát hosszú távra szól. A magyarországi keresések estében természetesen a .hu végződés előnyt élvez. A domain név és a keresőszó egyezései szintén pozitívabb találatot jelentenek.

A kulcsszavakkal kapcsolatos összefüggésekre áttérve kijelenthetjük, hogy ugyanazokat a szavakat érdemes minél gyakrabban használni a címekben, leírásokban és a domainnévben is. De vigyázat, ha túlzásba esünk, azzal csak az ellenkezőjét érjük el.

Az egyszerű felépítésű, de trendkövető, gyorsan betöltődő honlap szintén előnyt jelent. A multimédiás tartalmak, a folyamatosan megújuló, naprakész információk, az aktívan használt közösségi oldalak mind segítenek előrébb kerülni a találati listán.

Amennyiben ezek megvalósításához segítségre van szüksége, forduljon hozzánk bizalommal, hiszen a honlap készítésben és a keresőoptimalizálásban egyaránt profik vagyunk

 

 

Keresőoptimalizálás – hogyan válasszunk kulcsszót?

Keresőoptimalizálás – hogyan válasszunk kulcsszót?Aki picit jártas az online marketingben, tudja, hogy mennyire fontos szerepe van a szövegezésben és hirdetésekben a kulcsszavaknak. Egy jól megválasztott kulcsszóval sokkal többen találnak rá az adott weboldalra, hiszen a Google előrébb helyezi el a találati listán. De hogyan érjük el ezt, vagyis milyen kulcsszót válasszunk?

Először is, gondoljuk végig, hogy az eladni kívánt terméket, vagy szolgáltatást a hétköznapi életben hogy hívják az emberek, hiszen ezzel a szóval fognak rákeresni is. Minden főbb témakörünkhöz válasszunk néhány kulcsszót, de érdemes szókapcsolatokban, rövidebb, lényegre törő kifejezésekben is gondolkodni. Például, ha vásárolni is lehet a weboldalon, a témát jelölő webáruház kifejezés is mindenképpen szerepeljen a kulcsszavak között! Ha már van néhány kulcsszavunk, keressünk rá ezekre a Google-ben! Bíztató, ha a miénkhez hasonló profilú cégeket találunk.

Ha szeretne még többet megtudni a keresőoptimalizálásról és a kulcsszó választásról, vegye fel velünk a kapcsolatot! Célunk, hogy az Ön cége az elsők között jelenhessen meg a Google találati listáján!

 

Tegyen vállalkozása sikeréért! – Tippek az online megjelenéshez

Tegyen vállalkozása sikeréért! – Tippek az online megjelenéshezA világhálón történő megjelenés kiváló megoldás egy vállalkozás felvirágoztatására, ugyanis az emberek többsége az internet segítségével tájékozódik a különböző szolgáltatások és termékek között, ezért fontos, hogy a cégek tulajdonosai kellő figyelmet és energiát fordítsanak arra, hogy online is elérhetőek legyenek!

Először is az online megjelenéshez elengedhetetlen egy látványos, jól áttekinthető weboldal, ezután pedig arról kell gondoskodnia a vállalkozás vezetőjének, hogy a cég weboldala elöl jelenjen meg a keresési találatokban, amelyet keresőoptimalizálás segítségével lehet megvalósítani.

Az online megjelenésen belül törekedni kell arra, hogy ne korlátozzuk a weboldalra az aktivitást, hanem terjesszük ki a közösségi oldalakra is, így a keresőoptimalizáláson kívül ajánlott Facebook kampányokat is lefolytatni annak érdekében, hogy a cég ügyfélköre bővülhessen.

Kérje segítségünket az online marketinghez, garantáljuk, hogy elégedett lesz szolgáltatásainkkal!

 

Érdekességek a Google-ről!

Érdekességek a Google-ről!A Google-t senkinek sem kell bemutatni, hiszen mindenki nap, mint nap használja! Ha szükségünk van valamilyen információra, valamiben nem vagyunk biztosak, keresünk valamit, vásárolnánk, vagy szeretnénk eljutni valahová, csak be kell írnunk a kulcsszavakat a kis rubrikába és lenyomni az entert! Ez az a honlap, ami a leggyorsabban betöltődik, bármilyen számítógépen, vagy internetkapcsolattal is próbálkozzunk!  De vannak a Google-nak olyan érdekességei, amiket talán kevesebben ismernek!

A Google eredeti neve a BackRub volt, a Google pedig a googol szóból ered, ami nem más, mint a 10 a századikon szám jelölése. Célja, hogy a matematikában érzékeltetni tudják a különbséget a végtelen és az elképzelhetetlenül nagy szám között. A Google a véletlen eredménye, a befektetők ugyanis hibásan így ejtették a googol-t, amit végül megtartottak!

Ismertségének és gyorsaságának köszönhetően szinte minden internet felhasználó ezt használja keresésre, így nem csoda, hogy másodpercenként kétmillió keresést bonyolít! Kétségkívül már csak ezért is megéri keresőoptimalizálással előrébb kerülni a találati listában, és ezáltal ismertebbé válni!

 

A kétfajta kulcsszó, amit keresőoptimalizálás során használni érdemes

A kétfajta kulcsszó, amit keresőoptimalizálás során használni érdemesKeresőoptimalizálás során érdemes különválasztani két kulcsszó-fajtát, amikkel dolgozni lehet, a short-tail és a long-tail kulcsszót.

Az előbbi az a keresőkifejezés, ami a legáltalánosabbnak minősül, és amire a legtöbben keresnek egy adott téma kapcsán. Viszont mivel ez érdekli a legtöbbeket, az erre való keresőoptimalizálásban van a legnagyobb verseny.

A long-tail kulcsszavakra jóval kevesebb ember keres. Ezek általában összetett szavak vagy szókapcsolatok, amik sokszor egy adott termék vagy szolgáltatás végeredményére vagy ellenkezőleg, forrására utalnak (például, ha fitneszgépek forgalmazásáról van szó, a “túlsúly” vagy a túlsúlyos vagyok” pontosan ilyen fogalmak lesznek). Ezeknél a keresőszavaknál sokkal visszafogottabb a verseny, viszont könnyebb is velük nagy sikereket elérni, és jó helyre kerülni a keresőoptimalizálás során.

Fontos azonban, hogy a kétfajta kulcsszón párhuzamosan dolgozzon a keresőoptimalizálást végző cég, még akkor is, ha a munkafolyamatok egyébként különválaszthatók. A keresőoptimalizálás titka abban rejlik, hogy a long-tail kulcsszavaknak minél nagyobb figyelmet szenteljünk, miközben az általános keresőkifejezéseket sem hanyagoljuk el.

Ha Ön egy ilyen teljes körű, profi szolgáltatásra vágyik, bátran vegye fel szakértő munkatársainkkal a kapcsolatot!

 

Érdekesség: a Google számokban

Érdekesség: a Google számokbanMa már természetes, hogyha nem tudunk valamit, először megpróbálunk rákeresni a Google keresőben. Természetesen a keresőoptimalizálás nem kapott mindig ekkora figyelmet. Nézzünk néhány érdekes adatot a Google elmúlt 20 évéről!

Amikor a Google elindult, körülbelül huszonhatmillió weboldalt indexelt, napjainkban már több, mint hatvan trilliót. Ez több, mint 230 milliószoros növekedést jelent! Természetesen a keresések száma is óriásit változott. Induláskor havonta háromszázezer, mostanában pedig 100 milliárdnál is több keresést bonyolítunk le. Ezekhez az elképesztő számokhoz napjainkban körülbelül nyolcvanötezer ember munkája kell.

A Google uralja több mint a felét a mobilos hirdetési bevételeknek. Természetesen a bevétel növekedés sem maradhat el: a Google 2018-as első negyedévi bevétele több, mint harmincmilliárd dollár volt. Óriási sikernek örvend a YouTube is: míg 2006-ban naponta 20 millióan látogatták, ma már egymilliárd órányi videót tekintünk meg összesen naponta, ez annyi, amennyit egy ember százezer év alatt tud megnézni.

Mint látjuk, a Google sikere szinte elképzelhetetlen. Ismerje meg Ön is a keresőoptimalizálás előnyeit, forduljon hozzánk bizalommal!

 

A keresőmotorok szerepe a keresőoptimalizálás alakulásában

A keresőmotorok szerepe a keresőoptimalizálás alakulásábanA keresőoptimalizálás konkrét eredetét szinte lehetetlen megfejteni, de annyit biztosan tudunk, hogy a kilencvenes évek elején bukkant fel a keresőmotorok megjelenésével párhuzamosan.

A keresőmotor egy eszköz arra, hogy általunk megszabott feltételeknek megfelelő információkat kinyerjünk egy adatbázisból. A mindenki által ismert Google is egy ilyen felület, az adatbázis pedig nem más, mint maga az internet.

A mai keresőmotorok az Alan Emtage által tervezett “Archie” nevű elsőszülött megjelenése után szaporodtak el. Gyorsan jött népszerűségük cselekvésre ösztönözte a honlap tulajdonosokat: elkezdték manipulálni a keresési találatokat azzal, hogy kulcsszavakkal árasztották el a weboldalukat, anélkül, hogy a tartalomra ügyeltek volna.

Így ez az egyszerű rendszer, amelyben a keresőmotorok csupán csak összekapcsolták a felhasználó által beírt szavakat az interneten fellelhető, a kereséshez leginkább kapcsolódó szavakkal, nem működhetett tovább, új szabályok kellettek.

Ez vezetett a keresőmotorok megváltozásához, vagyis ahhoz, hogy ne csak kulcsszó alapján mérlegeljenek, amikor feldobják a weboldalakat. A keresőoptimalizálás pedig ezekre a megváltozott körülményekre jelenti a választ.

Ha Önnek is fontos az előkelő helyezés, szakszerű keresőoptimalizálásra van szüksége. Nálunk megkaphatja, a részletekről pedig elérhetőségeinken érdeklődhet!

 

 

A kulcsszavak használatának alapszabályai

eukomfort.hu.18.07Egy honlap népszerűsítésének alapvető eszköze a keresőoptimalizálás. Keresőoptimalizálásra, illetve jól megválasztott kulcsszavakra van szükség ahhoz, hogy rátaláljanak a potenciális érdeklődők.

A népszerű kulcsszavak kézenfekvőnek tűnnek, de ha túl sokan használják ugyanazokat, a honlapunk elvész a kínálatok sűrűjében. Vigyázni kell azokkal a kulcsszavakkal is, amik nem is jutnak eszébe az embereknek. Ezt a két végletet elkerülve van esély arra, hogy előrébb kerül honlapunk a Google találati listáján. A keresőoptimalizáláshoz érdemes előzőleg kutatást végezni és feltérképezni, hogy melyik kulcsszóra hányan keresnek rá. Ebben segítségünkre van a Google.

Olyan kifejezéseket ajánlott választani, amik nem állnak 2-3 szónál többől, konkrétan és részletesen meghatározzák, hogy mire kereshet rá egy potenciális vevő, amivel eljuthat az oldalunkra.

Szeretné, ha eredményes keresőoptimalizálással és releváns kulcsszó használattal valós látogatókat szerezhetne, ténylegesen nőne honlapja látogatottsága? Vegye igénybe szolgáltatásainkat, keressen minket elérhetőségeinken, és tudjon meg többet a részletekről!

Share Button