Hirdessen hatékony, kedvező áron!

A Google AdWords egy kattintás alapú hirdetési rendszer. Ez annyit jelent, hogy fizetni csak azok után kell, akik ténylegesen rákattintottak hirdetésére. Mivel a Google a világ legnépszerűbb keresője, az alacsony költségek mellett komoly sikereket érhet el.

Válassza a GoogleAdwords szolgáltatást és:

  • knowledge (1)költségeit pontosan tudja megtervezni
  • hirdetési eredményei mérhetők lesznek
  • potenciális vevőket szerezhet

 

 

 

 

A fent említett előnyök persze csak abban az esetben garantálhatók, ha a Google hirdetés alkalmazásához profik segítségét kéri. Bár a kampány elindítása gyorsnak és egyszerűnek tűnhet, az optimális beállítások komoly szakértelmet kívánnak. Ennek hiányában a várt siker elmaradhat és a költségek is könnyen túlléphetik a tervezett összeget.

Cégünkkel jól jár, hiszen:

  • szakképzett kollégáink felmérik igényeit és úgy állatják be hirdetését, hogy az a lehető legoptimálisabb legyen az Ön számára
  • minőségi, egyben pontos munkát garantálunk kedvező áron
  • nem csak felépítjük és elindítjuk, de felügyeljük is hirdetését
  • elért eredményeiről rendszeres tájékoztatást biztosítunk

Bízza ránk Google kampánya menedzselését és garantáltan nem fogja megbánni!

További információkért forduljon kollégáinkhoz bizalommal!


A Google AdWords lehetőségei

A Google AdWords lehetőségeiAz internet manapság a leggyakrabban alkalmazott információforrás, melyet naponta rengeteg ember használ, ezért reklámcélokra is kiváló megoldás. Hirdetését azonban az emberek kizárólag akkor fogják látni, amennyiben az érdeklődők olyan termékekre, vagy szolgáltatásokra keresnek rá, melyek az Ön cégének profiljába is beletartoznak. Ezáltal a sokaságból hatékonyan szűrhető a célcsoport a költséghatékonyság jegyében.

Igényelje egyszeri 30.000 Ft-os kuponunkat és próbálja ki a Google hirdetéseket.

Ehhez kapcsolódóan az Ön igénye szerint számos beállítást eszközölhetünk, hogy Google AdWords hirdetése jó helyen és jó időben, a releváns ügyfelekhez juthasson el. Íme néhány lehetőség:

  • Bármikor megváltoztatható: kiemelten hasznos a különböző keresési kifejezések módosításakor
  • Lokalizálható: országra, régióra, városra, de akár megadhat az üzletétől számítva egy hatókört, amin belül a hirdetése elérhető lesz
  • Különböző platformokra (asztali számítógép, táblagép, mobiltelefon) eltérő változat készíthető: mindenhol ideálisan meg tud jelenni a hirdetés
  • Felfüggeszthető, újraindítható

A Google AdWords lehetőségei

A Google AdWords legnagyobb előnye, hogy amennyiben nincs látogatás, úgy nincs költség sem! Ezt illetően meg lehet adni egy napi keretet – később tetszés szerint módosítható -, aminek az értékéig naponta x számú kattintást fogadhat a hirdetésével.

Rugalmas költségvetés, percre pontos jelentések, a Google AdWordsnél nincsenek határok! Kérdéseivel forduljon hozzánk bizalommal, segítünk, hogy cége még nagyobb sikereket érhessen el!

 

A reklámpszichológia és az internet

A reklámpszichológia és az internetA reklámiparnak folyamatosan naprakésznek kell lennie, ugyanis a reklámok eredményessége leginkább az emberek türelmének a függvénye. Minél régebbi, minél hagyományosabb hirdetési formához nyúlunk, annál nagyobb érdektelenséget figyelhetünk meg a célközönség részéről. Így a reklámiparnak mindig újabb és újabb módszereket kell kifejlesztenie, hogy megfoghassák közönségük figyelmét.

Az internet felületén erre két lehetséges módszer él jelenleg. Az egyik, hagyományosabb út az internetes oldalak prospektusszerű felosztása, és minden szabad helyét reklámokkal való elfoglalása. Ez a fajtája a hirdetéseknek a fentiek szerinti érzelmeket vált ki az emberek többségéből, ezért nemrégiben bevezették az interaktív hirdetéseket. Ilyen módon a reklám szórakoztatóvá is válhat, és akár pozitív megítélésben is részesülhet.

Az interneten való másik reklámozás formája inkább eredményesebb. Ennek a kulcsa a személyre szabottság. Különböző internetes böngészők segítségével a beírt keresett kifejezésekre a legfelső sorban fizetett hirdetések kerülnek. Ez nemhogy zavaró, de hasznos is lehet számunkra. Ez lenne tehát a reklámpszichológia legjobb módon való felhasználása.

Az EU-Komfort Bt. is ezt az elvet követve teremt egyénre szabott, hasznos hirdetéseket kihasználva az előrejelzést, miszerint a reklámozás ezen fajtája a jövőben gyors terjedésre számíthat. Google hirdetéssel kapcsolatban bátran forduljon hozzánk!

Mire kerestek rá a tavalyi évben legtöbben a Google keresőjében?

Mire kerestek rá a tavalyi évben legtöbben a Google keresőjében?A Google Trends legnagyobb előnye, hogy megmutatja régióra lebontva, mennyien kerestek rá egy adott szóra. A Google évről-évre közli, hogy az előző évben mire kerestek rá az emberek a legtöbben a keresőben.

A Google Trends nagyszerű segítség, hogy azokat a szavakat használjuk inkább vállalkozásunk honlapján, valamint a Google hirdetésekben, melyeket sokat beírtak a keresőbe.

A 2014-es évben a következőkre kerestek rá a legtöbben:

  • Sport: A Brazília elleni 5-0-ás félidőben lévő álláskor „legnagyobb győzelem a világbajnokságon” keresések száma szökkent fel Németországban. A szocsi téli olimpia alatt az amerikai hódeszkás Shaun White, becenevén Repülő paradicsom volt a legkeresettebb sportoló.
  • Főcímek: Tavaly a legmagasabb keresések között ötödik helyen magaslott ki az „ebola”. Az emberek információt gyűjtöttek a betegséggel kapcsolatban. A másik legkeresettebb főcím az „mh370”, vagyis az eltűnt maláj gép.
  • Hírnév: Conchita Wurst Eurovíziós Dalfesztiválon aratott győzelme után rohamszerűen megnőttek a Facebook, Twitter, Instangram keresések.
  • Internetes kultúra: Érdekes módon 2014-ben a férfiak kerestek rá többen a szelfi szóra: „srác szelfi tippek”, míg a „lány szelfi tippek” kifejezésre nagyon ritkán.

Szeretné, ha az Ön weboldalára többen rákeresnének, ha több vásárlója lenne? Mi segítünk Önnek! Keressen minket a megadott elérhetőségeken Google hirdetéssel kapcsolatban!

Hogyan működik a Google hirdetés?

Hogyan működik a Google hirdetés?

A modern kor marketingszakemberei már nem szórólapokban gondolkodnak, hanem az online marketingben rejlő lehetőségeket igyekeznek kiaknázni. Egy jól felépített marketing stratégia egyik alapvető eleme a Google AdWords, vagyis a Google hirdetések nyújtotta lehetőség.

Azonban ahhoz, hogy a Google hirdetés valóban elérje célját, és ne csak pénzkidobás legyen, nem árt ismerni néhány trükköt. Melyek ezek?

  • Először is minden esetben használjunk kulcsszavakat, ezáltal a kereső személy könnyebben rátalál a hirdetésünkre.
  • Ehhez kapcsolódóan a kulcsszavakat több kisebb csoportba ajánlott sorolni.
  • Ne legyen túl alacsony a napi költségvetés, különben a hirdetés csak ritkán jelenik majd meg. Ugyanez igaz a pontos kulcsszó találatokra is, ezekre nyugodtan lehet magasabb összeget ajánlani, így a mi hirdetésünk fog majd a lista élén megjelenni.
  • A negatív kulcsszavakról se feledkezzünk meg, hiszen a kereső személyek ezeket is gyakran beírják a keresőbe.
  • Egy hirdetéshez érdemes több változatot is készíteni, és azokat egyszerre futtatva mindet letesztelni.

A Google hirdetések szakszerű beállítása a hasznos tanácsok betartása mellett is komplikált feladat, és ha nem szeretné felesleges költségekbe verni magát, érdemes szakember segítségét kérni.

Szeretne valódi sikereket elérni? Forduljon hozzánk bizalommal, és bízza ránk Google hirdetéseit!

Érdekességek a Google-ról – Honnan kapta nevét a Google?

Érdekességek a Google-ról - Honnan kapta nevét a Google?A Google neve egy véletlen elírásból származik. A cég két alapítója, a Stanfordi egyetem diákjai, Sergej Brin és Larry Page eredetileg a Googol nevet szánták találmányuknak. A Googol szó annak a számnak a neve, ami egy egyesből és utána száz darab nullából áll, vagyis a tíz a századikon. Úgy vélték, hogy ez a szám fejezi ki az interneten kereshető információk mennyiségét a legjobban.

Harmadik társuk azonban nem rendelkezett ilyen matematikai ismeretekkel, ezért a Googol helyett Google-t írt a csekkre. Így lett a Googol-ból Google. Ahhoz, hogy érzékeltessük a Googol szám nagyságát, meg kell írnunk, hogy nagyobb, mint az Univerzum részecskéinek száma. Ez valahol a ’10 a hetvenkettediken’ és a ’10 a nyolcvanhetediken’ között lehet.

A Googol így néz ki számokkal leírva:

10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Ha szeretné, hogy az Ön cégét is több ügyfél találja meg ebben a fantasztikus rendszerben, forduljon hozzánk bizalommal Google hirdetéssel, keresőoptimalizálással kapcsolatban! Bővebb információért keresse bátran kollégáinkat!

A sikerhez vezető út

A sikerhez vezető út Számos olyan lehetőség van az internet világában, ami segítséget nyújt az információgyűjtésben, érdekességek felkutatásában és tájékozódásban. Azonban a sokszínű lehetőségek útvesztőiben könnyű elveszni, Ön is segítségre szorulhat az online világban!

Bízza ránk cége honlapját! Ön csak élvezze a Google AdWords nyújtotta előnyöket, melyek biztosítják, és fenntartják vállalkozása sikerét! Nem kell az online marketinggel foglalkoznia, mi megtesszük Ön helyett, mellyel Ön időt és energiát spórol, így a vállalkozásával kapcsolatos egyéb ügyekre koncentrálhat.

A Google AdWords segítségével a vállalkozásával kapcsolatos hirdetések könnyen elérhetővé válnak a témában érdeklődők számára, így növelheti weboldala látogatottságát, és ezáltal jelentős profitra tehet szert cége!

Használja ki a modern világ lehetőségeit, és bízza profikra a Google hirdetéseket, hogy az Ön weboldala is szerves része lehessen az internetes világnak! Tapasztalt szakértőink megtalálják az ideális megoldást az Ön igényeinek megfelelően! Tegye próbára!

Hogyan lesz sikeres a Google Adwords használatával?

Hogyan lesz sikeres a Google Adwords használatával?A sikeres online marketing egyik eszköze a Google Adwords használata. A töretlen siker eléréséhez azonban tudni kell jól használni ezt a marketing eszközt is. Mitől lesz az Ön hirdetése olvasottabb, népszerűbb és ismertebb, mint a többi?

Fontos, hogy komplex marketing kommunikációt valósítson meg, és ebbe illessze a Google hirdetéseket is. Elsősorban a megfelelő kulcsszavak kiemelése segít abban, hogy a kereső személyek célba érjenek. Ne legyen túl hosszú a kereső szavak listája, mert azzal ellenkező hatás érhető el. A negatív kulcsszavak használatával akkor is rátalálnak a hirdetésre, ha a szolgáltatással kapcsolatos negatív jelzőkre, szavakra keres rá valaki. Érdemes egy hirdetéshez több változatot is elkészíteni és letesztelni, melyik a legsikeresebb. A pontos fogalmazás már fél siker, ezzel szűkíthető a célcsoport, jobban meghatározható a közönség is.

Valóban sikeres online marketinget szeretne? Forduljon hozzánk, és bízza profikra a Google hirdetéseket!

Amit eddig nem tudott a Google-ről

Amit eddig nem tudott a Google-rőlKétségtelen, hogy a Google egyszerűbbé teszi a felhasználók tájékozódását, ugyanakkor jelentősen befolyásolja a cégek forgalmát a keresőoptimalizálás segítségével. De lássuk, mi az, amit eddig nem tudtunk a vállalatról!

  • A Google első, 40GB-os szerverének háza LEGO-ból készült. Ma a Stanford Egyetemen van kiállítva.
  • Több mint 54.000 ember dolgozik a Google-nek, 70 irodában és több mint 40 országban a világon. Minden dolgozónak napi háromszori ingyenes étkezés jár: a fő székházban 25 étterem van, a legkiválóbb minőségű alapanyagokból sztárséfek főzik a finomabbnál finomabb ételeket.
  • Ha egy munkavállaló meghal, házastársa 10 éven keresztül még megkapja az elhunyt fizetésének a felét. Az alkalmazottaik után árván maradt gyerekeknek havi 1000 dollár jár tőlük.
  • A Google kutyájának, Yoshkának saját blogja és irodája van a székház harmadik emeletén. Bármelyik dolgozó bármikor beviheti a saját kutyáját is, ezzel a legkutyabarátabb munkahely.
  • Több mint 200 kecskét is alkalmaz: az ő dolguk a fűnyírás a székház környékén.
  • A Google indulásakor, 1998-ban naponta félmillió keresést bonyolított le, ma másodperceként közel hárommilliót.
  • A világon globálisan a webkeresők piacának 85%-át uralja.
  • Kereséskor a Google több mint 200 tényező figyelembe vételével listázza a találatokat.

Ha szeretné, hogy cége az elsők között jelenjen meg a találati listában, forduljon hozzánk Google hirdetéssel, keresőoptimalizálással kapcsolatban!

Milyen szerepet tölt be a Google a vállalkozások életében?

Milyen szerepet tölt be a Google a vállalkozások életében?Mióta az internet meghódította a világot, és szinte minden földrészen elérhetővé vált, azóta soha nem látott mértékben megnövekedett a marketing értéke. A Google 1998-as alapítása óta töretlenül tartja egyeduralma alatt a világhálót. Kiaknázatlan lehetőségek tárházát kínálja a világ vállalkozásainak. Ha egy cég a keresési találatok élére szeretne jutni, bizony komoly marketinges stratégia szükségeltetik hozzá.

A Google Adwords egy viszonylag új szolgáltatás kis-, közép- és nagyvállalatok számára, mely segít, hogy kevés befektetéssel hatalmas tömegeket érhessünk el. Használata azonban komplex, sokan nem alkalmazzák megfelelően, ezáltal nem a kívánt eredményt érik el. Éppen ezért fontos, hogy megfelelő szakemberekre bízzuk a Google Adwords használatát, ami ez által nem várt sikereket hozhat vállalkozásunk életébe!

Míg a különböző social media platformok az évek alakulásával elavulttá és megunttá válhatnak, addig a Google töretlen sikereket zsebel be! Használja ki a Google Adwordsben rejlő lehetőségeket, és forduljon hozzánk bizalommal!

A leggyakrabban elkövetett hibák a Google hirdetésekben

A leggyakrabban elkövetett hibák a Google hirdetésekbenA Google hirdetés remek marketingeszköz, ha okosan használjuk, ezért a legjobb megoldás, ha erre szakosodott cégre bízzuk reklámkampányunkat. Nézzük, mik azok a hibák, amiket a legtöbben elkövetnek!

Sok esetben hiányzik maga a kulcsszó a hirdetésből. Érdemes nem csak a címbe, hanem a szövegbe is belefogalmazni, hiszen ezt fogja kiemelni a Google. Természetesen könnyű hibába esni a kulcsszó választás során. Ne legyen túl általános! Ha például kizárólag Nokia telefonokat szeretnénk eladni, ne legyen önmagában kulcsszó a mobiltelefon.

Sokan nem használják ki a területi szűrést, pedig ha a szolgáltatásunk nem mindenhol elérhető, felesleges az ország másik végén hirdetnünk. Gyakori hiba, hogy csupán a főoldalra viszi az érdeklődőt a link, pedig könnyebben maradásra bírhatjuk, ha mindjárt azt találja meg, amire rákeresett.

Mint látható, könnyű hibákat véteni a Google hirdetésekben. Ha szeretné, hogy az Ön hirdetései igazán hatékonyak legyenek, bízza ránk!

 

Szórólap, vagy újság? Döntsön inkább a Google hirdetés mellett!

Szórólap, vagy újság? Döntsön inkább a Google hirdetés mellett! Nagyon sok vállalkozás a modern megoldások ellenére még mindig megpróbálja népszerűsíteni magát újsághirdetéseken, vagy szórólapokon keresztül. Ezzel nem biztos, hogy a cég eléri a saját célközönségét, ezért a népszerűsítéshez ideálisabb, ha az internetet választják. A kérdés már csak az, hogy melyik felület az, ami valóban eljuttatja a potenciális ügyfelekhez az adott vállalkozás hírét? Szerencsére, nem kell sokáig gondolkodni a válaszon, ugyanis a Google hirdetésekkel biztosan elérheti célközönségét!

A Google hirdetések esetében Önnek nem lesz szüksége nyomdai szolgáltatásra, sem szórólapos munkaerőre, egyedül az internetre, és egy olyan szakemberre, aki kezeli az adott hirdetést. Mivel a Google a legnépszerűbb és leggyakrabban használt internetes kereső, biztos lehet abban, hogy könnyedén rálelhetnek a potenciális ügyfelek vállalkozására a Google hirdetésnek köszönhetően.

Ha Ön is szeretné megtapasztalni a Google hirdetések előnyeit, vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken!

 

Google Adwords Nyilatkozat

Share Button